Welkom bij

Scouting BvH

De enige groep in Schiedam met Land en Waterscouting!

Tijd voor avontuur bij scouting BvH

Heb je zin in avontuurlijke activiteiten op het land of op het water? Houd je er van om elke week iets anders te doen? Dan is Scouting BvH precies wat je zoekt!

​

Scouting BvH is niet alleen avontuurlijk, maar ook heel gezellig. Met activiteiten die passen bij de leeftijd, worden de jeugdleden uitgedaagd om samen actief te leren.

​

Scouting kent verschillende leeftijdsgroepen die ieder een eigen aanpak hebben. Hoe ouder je bent, hoe groter de zelfstandigheid en verantwoordelijkheid. Scouting doe je niet alleen, vanaf de eerste dag leer je met anderen samen te werken.

DSC00308.ARW
Bever op kamp

Bevers

De bevers logo

4 tot 7 jaar

Ben je tussen de 4 en 7 jaar oud en vindt je het leuk om met allemaal andere kinderen van jouw leeftijd leuke spelletjes te doen en buiten lekker vies te worden? Dan zijn de Bevers iets voor jou!

Landwelpen op kamp

Landwelpen

Landwelpen logo

7 tot 11 jaar

Elke week kun je een nieuw, spannend en uitdagend avontuur beleven bij de Landwelpen. In de jungle kunnen kinderen tussen de 7 en 11 jaar oud samen met de andere welpen veel beleven!

Waterwelpen op kano tocht

Waterwelpen

Waterwelpen logo

7 tot 11 jaar

Ook de Waterwelpen beleven de spannendste en leukste avonturen in de jungle. Samen gaan ze verschillende uitdagingen aan die leiden tot een fantastische tijd!

​

Landscouts maken een pio brug

Landscouts

Landscouts logo

11 tot 15 jaar

Ben jij tussen de 11 en 15 jaar en wil je elke week iets gaafs doen? Dan zijn de Landscouts iets voor jou! Kom langs en laat je verrassen. Bij de Landscouts doe je samen met nieuwe vrienden supergave dingen!

101282641_681243929331849_79301074593293

Waterscouts

Waterscouts logo

12 tot 15 jaar

Hou je van alles dat met water te maken heeft, wil je gave dingen doen en ben je tussen de 11 en 15 jaar? De Waterscouts zijn dan jouw ding! Kom hier kijken voor nieuwe uitdagingen rond en op het water.

Landexplorers bouwen een kabelbaan

Landexplorers

Landexplorers logo

15 tot 18 jaar

Klaar voor wat actie? Ben jij tussen de 15 en 18 jaar en wil jij je eigen plannen maken? Word dan Explorer! De Explorers organiseren activiteiten in zowel binnen- en buitenland!

Nawaka kleuren feest

Waterexplorers

Waterexplorers logo

15 tot 18 jaar

Durf jij het aan om ook met een eigen boot op kampen te gaan in en rondom Nederland? Heb je er geen problemen mee af en toe wat te schuin te gaan tijdens het zeilen? Dan zijn de Waterexplorers wellicht iets voor jou!

37893694_2131165303826217_62424347722918

Roverscouts

Roverscouts logo

18 tot 21 jaar

De Rovers gaan net weer een stapje verder en gaan naar kampen zoals de Roverway en de MOOT en ontmoeten scouts van over de hele wereld. Daarnaast worden zij door de groep uitgedaagd om af en toe te helpen bij het leiding geven.

Scouting BvH in de jaren 40/50

Stam

Stam logo

vanaf 18 jaar

Onze leiding en kader hebben eens in de twee weken een eigen opkomst om op avontuur te gaan of met zijn allen workshop te doen. Ben jij al onderdeel van onze groep? Wellicht is de stam dan leuke aanvulling!

ONZE SPONSOREN

De groot fonds
verkade vlaardingen
Stichting gemeenschapfonds schiedam
Fonds Schiedam Vlaardingen
Onze vletten

CONTACT INFORMATIE

Tel: 010 304 79 37 (zaterdag)
E-mail: secretariaat@scouting-bvh.nl

Contributie & financiële zaken

penningmeester@scouting-bvh.nl

Bankrekening

NL59 RABO 0119 6501 42
t.n.v. Scouting Burgemeester van Haaren te Schiedam

CONTACT FOMULIER

Via onderstaand formulier kan je per e-mail contact met ons opnemen. Voor vragen over verhuur van ons clubhuis willen we je verwijzen naar het contact formulier op de verhuur pagina.

• Facebook Social Icon
  • tjilpen

Bedankt voor de inzending!